donderdag 16 januari 2014

Inktvissen

Heb je mij gemaild n.a.v. een van de oproepen op Facebook om inktvisjes te haken en nog geen antwoord gekregen?
Dat kan kloppen, ik kan het even niet meer bijbenen om iedereen te mailen.

Als je op deze link klikt, heb je alvast antwoord op je vraag, denk ik.
Zo niet, dan graag nog even geduld.
Vandaag ben ik de hele dag weg, dus kan ik geen mailtjes sturen.
Maar daarna ga ik echt mijn best doen om iedereen antwoord te geven.

Als je inktvisjes wilt haken, heeft dat geen haast, want de eerstvolgende keer dat ik weer naar Zweden ga, is pas eind april.

Heel erg bedankt voor je geduld!

4 opmerkingen:

Janet zei

Bedankt voor de link, kan ik alvast van start!!

Marian zei

Ik heb bericht gehoor. Bedankt

Marian zei

Ik heb bericht gehoor. Bedankt

Juliëtte zei

Ik ben weer even lekker bij je op bezoek geweest! Genoten van je vele blogjes die ik gemist heb!
Maar nu ben ik echt weer terug!
Ik heb er weer zin in!

Fijn weekend!
Veel liefs!
Juliëtte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...