vrijdag 23 september 2016

Haken en lezen doe ik ook nog tussendoor

Ik geloof dat ik iemand ben die nooit stil zit niks te doen. Altijd ben ik wel met iets bezig. En soms met (te)veel dingen tegelijk. 

Een van de dingen die ik heel graag doe en die ik heel ontspannend vind, is haken. 
Er slingeren hier altijd wel een paar onderhanden haakwerken rond. Grote dingen maak ik nooit achter elkaar af. Dat vind ik saai. 

Het haakwerk waaraan ik de laatste tijd steeds even werk, is een dekentje van restjes katoen. 


Inderdaad, een zeer bont geval. :-)

Omdat ik zin had in een klein projectje dat ik eens achter elkaar kon afmaken, haakte ik een kleine poncho. 



Het randje komt uit dit boek:



En het vlindertje komt uit dit boek:


Beide boeken kreeg ik van mijn zoon en zijn vriendin voor mijn verjaardag.


Geschikt voor een meisje van ongeveer 6-12 maanden. 

Ik houd ook veel van lezen. En als ik ergens te weinig tijd voor heb (maak) is dat het wel. 
Meestal lees ik boeken alleen in bed. Tijdschriften en kranten lees ik wel overdag.
Het laatste boek dat ik uitgelezen heb, las ik ook overdag, buiten op de tuinbank. 


Dit boek is geschreven door iemand die ik al heel lang ken. Ik beschouw hem als een goede vriend.
Ik vond het interessant om te lezen, hoewel ik niet zo veel met spiritualiteit heb. 
Ik ben het wel helemaal met hem eens over dat alles wat in je leven op je pad komt altijd ergens goed voor is. Vroeg of laat kom je er achter dat zelfs de vervelendste dingen je iets goed gebracht hebben. 

Om een beetje reclame voor Harrie te maken.... hier kun je het boek bestellen als je interesse hebt:
(Ik heb dit boek zelf gekocht en niemand heeft mij gevraagd om dit te schrijven, dit even voor de duidelijkheid.)

2 opmerkingen:

Angélique zei

Blijft fijn om te haken :-) Wat een mooi randje heb je om de poncho gehaakt! Leuke boeken die je hebt gekregen, die met die randjes gaat ook op mijn lijstje bij deze.
Ik ben het ook helemaal eens met de mening dat alles wel ergens goed voor is, ook al is dat soms moeilijk te zien. Die gedachte maakt moeilijke periodes een stuk dragelijker.

Pippa's Hus zei

Haken is inderdaad leuk! Ik vind het bonte dekentje super! XX Esther

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...